I'm still a HUMAN!

Yeah,yeah,it's the same thing all over again.
Aku da penat lyn mkhluk2 yg dipnggil mnusia nih.Asal diorg x phm yg mamat tu dgn aq da lame break?
Nk kata aku x tegur,nak bebuih da mulut aku ni.
Hari2 duk ulang bende same je.
It's like they're BLIND to the fact that he and I have broke up.

Huh,and they call themselves MY friend.Aku tau,mgkin salah aku jgk sbb pndai sgt gi ckp kt diorg.I dunno,I thought MAYBE they'd understand.
One of the many reasons I HATE this friggin' place and the people in it.
Aku paham,it's a joke.
Bukannye aku xleh nak joke ke ape tpi panggil name die brulang2 kali dpn muka aku mmg rude gile.
Ni da lebih.

Wahai manusia2 sekalian,korg tau tak aku ni spesies korg?
Sepelik manapun aku,sejarang manapun korg tgok aku berekspresi,aku MASIH sorg manusia.
Sorg mkhluk Allah yg,walaupun sikit,ADE perasaan.
Bukannye aku xde mintk korg berenti pnggil aku dgn name dia.Korg nak aku melutut ats tanah dan merayu kt kaki korg supaya berenti guna nama dia ngan aku?
BOLEH.BOLEH SGT2. 
Nak buat dpn kelas pun boleh.

He and I had the real deal.Bukannye stakat silent crush ataupun korg punyer gile-random-pairing.
It reminds me of all the things we went together when you friggin' people keep calling me his friggin' name.
Uhh,HELLO,I HAVE A NAME ON MY OWN ALREADY AND IT'S NOT MUHD AFIQ BIN SHUHARDI.
Susah sgt ke nak panggil nama yg mak bapak aku bagi? Nak kata korg bodo,pandai2 blake.Nak eja nama aku pun boleh jadi nama die.

I dunno.
Maybe I choose the wrong friends.Maybe I should've kept to myself in the first place instead of trusting them.
Maybe exposing myself to them was a bad idea after all.
I wanna go back to Qie and Wa.*sighh*

Comments

Popular posts from this blog

26 and still alive. who knew?

Healing and re-healing and more fucking healing.

"Toukan Koukan" ; Exchange of equal value