benci benci benci~~!!!!!!!! DDXX

1.Aku benci adik aku.Muzakkir.Benci.Amat membencikan.Benci.Benci.Benci.Aku nk sepak budak tu smpai planet Pluto dan biar dia mereput kt situ.I don't give a damn shit.Hell I don't.Aku tak tau napa kami ditakdirkan ntuk jadik adik-bradik tapi yg aku tau aku benci budak hingusan tu.Sebab? Dia menyakitkan hati.Biadab.Kurang ajaran.Rasa cam nk bunuh je.Aku benci budak tu.BENCI.

2.Aku benci duduk kt sini.Kt Tanah Merah.Kt hometown aku sndiri.Tmpat aku dibesarkan.Aku nak balik ke SMIP.Di sini penuh dengan orang yang membencikan walaupun tidak semua yang terlibat.orang yang menyakitkan hati.Kt SMIP pun ada yang menyakitkan hati tetapi di sana ada Faqihah,Azwa,Ming-ming,dan rakan2 aku.Aku sayang mereka.Terutamanya Faqihah dan Azwa.Dan sekarang mereka perlukan aku.Faqihah perlukan aku.Tapi aku takda kt sana.Sebab aku di sini.Tersekat.Tersumbat.Use whichever terms you prefer but the meaning is still the same.Tapi aku masih sayangkan mereka yang di sini,keluarga aku(exclude Muzakkir please),rakan2 yang terdekat aku,tapi aku lebih sayangkan mereka di sana.Kesakitan di sini tak tertanding dgn yang berada di sana.Get it??

3.Aku benci skolah bangang tu.Kalu boleh aku nk label skolah tu sbagai skolah yang tak brtamadun.Uncivilised.Aku faham napa bebudak kt situ boleh rebel.Sebab peraturan yang entah apa2.Aku faham yang peraturan penting,namun masih peraturan juga perlu ada batas.Seingat aku,ada kes buang anak dari students skolah ni a few years ago.Dhla buang dkat sekitar kawasan perumahan yang dekat ngan rumah aku lak tu,gila ke apa..Masa aku pindah balik ke TM,aku hanya ikut pilihan parents aku tanpa sebarang bantahan walaupun aku sedikit reluctant ntuk enroll ke skolah ni.Aku fikir,at least aku bley jumpa mekda balik.At least,that's what I thought.
Aku seorang yang menafikan kesukaan aku.Aku pernah kata yang aku tak suka SMIP atau skool rendah aku,tapi aku tak prnah maksudkannya dengan betul.Kata2 aku tidak prnah serius kalau aku menafikan sesuatu prkara yang aku suka.Tapi in this case,aku rasa aku betul2 bencikan skolah ni.Every little piece of shit of it.Kalu aku boleh lari ke sana hanya dgn brjalan kaki,aku dgn relanya akan berlalu pergi.Tapi aku tk boleh.Kerana terikat dgn tanggungjawab keluarga.TERIKAT.

Aku rasa hidup aku tidak tentu arah.I'm a suicidal type.If I can do suicide,I would've done that a long time ago ever since I was 8...

Comments

Popular posts from this blog

26 and still alive. who knew?

Healing and re-healing and more fucking healing.

"Toukan Koukan" ; Exchange of equal value